FAQ's

Search FAQ:

Nulstil

HipHipHurra er en onlinebutik og her ingen fysiske butikker. På vores adressen har vi kun lager og administration. Bor du tæt på vores lager kan du naturligvis komme forbi og hente din pakke der og spare fragten. Adressen er The Fairytale Company ApS, Hømvej 35, 4100 Ringsted. Ønsker du at afhente dine varer på lageret, så skal du blot vælge "Afhentes på lager" i check out forløbet. Så ringer vi til dig, eller sender en SMS når varerne er pakket og klar til afhentning.

 

Hvis du fortryder dig køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for. Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (det gælder dog ikke ekstra leveringsomkostnigner i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering vi tilbyder), senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om at du vil fortryde aftalen. Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet. Ønskes pengene sendt tilbage til en anden konto så husk at skrive dette når du returnerer varerne. Vi kan tilbageholde  betalingen indtil vi har modtaget varen, medmindre du sender dokumentation for at have returneret den. Varen sendes til Hømvej 35, 4100 Ringsted. Vi modtager kun pakker der sendes direkte til adressen. Du kan også fortryde købet ved at give os besked og aflevere den personligt på ovenståede adresse (Efter forudgående aftale).

 

Hvis du har modtaget en e-mail med en track & trace kode, hvilket betyder, at dine varer er afsendt og modtaget af DAO eller Post Nord, kan du følge pakken via linket i mailen. Hvis du mener, at din forsendelse ikke er leveret til tiden, bedes du kontakte vores kundeservice, der vil hjælpe dig.

 

Hvis du eller andre ikke er i stand til at være på adressen for at modtage forsendelsen, vil distributøren lægge en seddel, hvor det fremgår, på hvilken pakkeshop du kan afhente forsendelsen. Forsendelsen kan afhentes på udleveringsstedet inden 14 dage, efter den er forsøgt afleveret. Husk at medbringe id med navn og adresse, når du afhenter dine varer.

 

Hvis forsendelsen ikke kan afleveres, fordi vi har modtaget forkerte adresseoplysninger så vil pakken blive returneret til os og vi vil kontakte dig. Hvis pakken skal sendes igen er vi nødt til at afkræve nye fragtomkostninger.

 

Pakker bestilt inden kl. 13 bliver sædvanligvis leveret hverdagen efter. Pakker bestilt med DAO om fredagen inden kl. 13, bliver leveret om lørdagen.

DAO leverer typisk pakker fra kl. 4 om morgen til både pakkeshops og hjemmeadressen. 

Pakker sendt med Postnord bliver sædvanligvis leveret inden for normal arbejdstid på hverdage. Postnord leverer ikke i weekenden.

Har du bestilt med DAO hjemmelevering, bliver din pakke lagt forsvarligt ind i en plastpose, som kan modstå regn. DAO leverer din pakke i postkassen, hvis den kan være der, eller også hænger DAO din pakke på døren, oven på postkassen, ved indgangsdøren osv. DAO sender en besked til dig, når de har leveret pakken. 

 

 

Når du betaler for dine varer i vores webshop, kan du bruge følgende betalingsmåder: Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard, Maestro, JCB samt American Express. 

Du kan også betale via PayPal og ViaBill.

DAO-pakkeshop

Vi leverer dine varer gratis til en DAO-pakkeshop, hvis du bestiller for minimum 499 kr.(ekskl. fragt).

Køber du for mindre end 499 kr. (ekskl. fragt) udgør omkostningerne til fragt 39 kr. ved levering til DAO-pakkeshop. 

Bestiller du levering til en DAO-pakkeshop og er pakken større end 50 x 30 x 30 cm bliver pakken sendt med en alternativ leveringsform, da DAO ikke modtager pakker større end dette mål.

DAO leverer ikke til erhvervsadresser.

Postnord og erhvervsadresser

Du kan vælge at få dine varer leveret med Postnord til en Postnord-pakkeshop, kr. 49, til hjemmeadressen, kr. 59, eller til en erhvervsadresse, kr. 69. 

-----

Uanset den valgte leveringsform, pålægges der ikke yderligere omkostninger. Den pris, som du accepterer, når du afgiver din bestilling, er altså den pris, som vi trækker på dit kreditkort, når dine varer afsendes herfra. Vi pålægger ingen omkostninger for kreditkortbetalinger.

Når du returnerer færre varer end hele bestillingen, får du kun refunderet beløbet for de varer, som du returnerer. Du får ikke fragtomkostningerne retur.

 

Har du et gavekort til vores shop eller har du en rabatkode du ønsker at benytte, så skal koden indtastet i din kurv.


Rabatkoder er enten en kampagnekode eller en elektronisk gavekortkode. Har du ikke et gavekort, kan du få fingrene i kampagnerabatkoder ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev og/eller følge os på Instagram og Facebook hvor vi løbende (oftest flere gange ugenligt) kører kampagner. Har du andre spørgsmål til rabatkoder så tøv endelig ikke med at ringe til vores søde kundeservicemedarbejdere på telefon: 71 99 01 69 eller send os en mail på info@hiphiphurra.dk

 

Alle forsendelser sendes som forsikrede pakker med GLS eller Post Danmark / Posten Norden. Så snart vores lager har pakket din ordre og videregivet den til distributøren, modtager du et email med oplysninger med pakkenummeret. På www.hiphiphurra.dk har du mulighed for at indtaste pakkenummeret og se hvor langt din pakke er kommet. Vær opmærksom på at der kan gå op til 24 timer efter at din bestilling er afsendt fra os, til at du kan se opdateringer via dit track & trace nummer.


Hos HipHipHurra prioriterer vi dig og dine børns sundhed og sikkerhed meget højt. Alle vores leverandører skriver under på at varer leveret til os ikke indeholder nogen skadelige stoffer og at de overholder gældende dansk og europæisk lovgivning på området.


Når din ordre afsendes fra HipHipHurra's lager, genereres en faktura og pengene trækkes på din konto. Når fakturaen er bogført i vores økonomisystem fremsendes fakturaen til dig på email. Har du spørgsmål eller kommentarer til din faktura, bedes du kontakte vores kundeservice på email: info@hiphiphurra.dk eller telefon 71 99 01 69.


Så skal du starte med at ringe til vores kundeservice på telefon 71 99 01 69 eller skrive til os på service@thefairytalecompany.dk. Så vil der typisk ske det at vi sender den korrekte vare sammen med en forudbetalt returlabel.

 

Hvis du fortryder dit køb på www.HipHipHurra.dk, kan du blot returnere varen/varerne til os. Vi har ubegrænset returret på alle varer. Så hvis du vil returnere en vare og få varens pris udbetalt, skal den være ubenyttet og ubeskadiget, ligesom den skal være i originalemballagen og i samme stand som på leveringstidspunktet. Returner da varen/varerne med posten eller ved at returnere til afhentningsstedet.

Sådan gør du trin for trin:

  • Pak returvaren/-varerne i en kasse.
  • Skriv årsagen til returnering på en seddel sammen med dit navn og dit ordrenummer.
  • Læg sedlen i kassen.
  • Sørg for korrekt porto medmindre der benyttes en forudfrankeret returseddel.
  • Returner varen/varerne med posten.

Du har mulighed for at købe en returlabe med DAO365 online her. Det er nemt, hurtig og billigt (39 kr)

 

Når du afgiver en ordre hos HipHipHurra, vil dit kreditkort blive autoriseret, og du modtager en e-mail, hvori vi bekræfter, at din ordre er afgivet. Pengene bliver først trukket på dit kreditkort, i det øjeblik varen/varerne er afsendt fra vores lager. Hvis dit kort ikke bliver autoriseret, bliver beløbet ikke hævet, og du vil straks modtage en besked på skærmen om, at betalingen mislykkedes. Du vil blive bedt om at vælge en anden betalingsmåde.